2. november 2012

Opening Reception: Royal Copenhagen Concept Store in Aarhus

Her har I lidt stemningsbilleder fra i går, hvor Royal Copenhagen holdt åbningsreception i Aarhus, og hvor min veninde og jeg kiggede forbi og beundrede den smukke nye butik. Royal Copenhagen var vært for cupcakes fra Café Hack, champagne og ikke mindst kaffe, som selvfølgelig blev serveret i fine musselmalede termokrus - lige i Royal Copenhagens ånd. Et rigtig fint event :)

Yesterday I went to an opening reception in the Royal Copenhagen concept store in my hometown. At the reception were served cupcakes, champagne and last but not least coffee in the classic Royal Copenhagen mugs. A very neat and lovely event :)

2 kommentarer:

  1. Ih det ser hyggeligt ud- cupcakes og champagne - det skulle jeg have vidst- lige noget for mig:) var der nogle gode åbningstilbud??
    Ps den fineste måde du sætter dit hår!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også bare! :) Ved jeg faktisk ikke, men mon ikke de havde et par tilbud at byde på? ;) Ih tak for det Mille! :)

      Slet