12. maj 2014

Guilty pleasure: Flashy iPhone covers

Siden jeg har fået iPhone for et par måneder siden (lidt langsom i betrækket, men nu er jeg med!), er jeg begyndt at få en ting for vilde covers. Dette resulterede i, at jeg købte mig ovenstående 'Chanel' cover med bling over det hele på Brick Lance - og jeg elsker det!
Næste køb bliver enten det cool Moschino cover med kæde eller Chanel Boy, selvfølgelig i Ebay version ;) Er I også pjattede med flashy covers?

Since getting an iPhone, I've had a thing for flashy covers. I bought a 'Chanel' cover at Brick Lane, with bling all over, which I love!
Next buy is either gonna be the Moschino cover with chain or the Chanel Boy, of course in the Ebay version ;) Do you have a love for flashy covers as well?

2 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med covers, lige nu bruger jeg dog mit lidt mere simple fra Malene Birger :)

    Er ret vild med Moschino coveret med kæden ..

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de pifter lige mobilen lidt op :) Det er jeg nemlig også - super fedt! :)

      Slet