9. juli 2014

Ralph Lauren cap

Lige et lille hej fra eksamenshulen. Jeg er her stadig, så stay with me venner! I weekenden tog jeg en lille pause fra skriveriet og besøgte Petticoat Lane Market på Middlesex Street i det østelige London. Her købte jeg ovenstående Polo Ralph Lauren kasket. Jeg synes, den er ret sej. Indtil videre har jeg dog kun brugt den på en løbetur. Så må vi se, om jeg tør tage den med ud i den virkelig verden også ;)

Just a tiny hello from all of the studying. I'm still here, so stay with me folks! This weekend I took a break from the assignment and went to Petticoat Lane Market at Middlesex Street in eastern London. Here I bought a Polo Ralph Lauren cap. So far I've only been wearing it on a run. I hope I will be brave enough to use it in public as well ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar