13. juli 2014

Amorino ice cream

I går tog et par piger fra Kfuk og jeg ud og fik is på det italienske issted Amorino i Soho. Jeg har efterhånden prøvet mange gode is i London, så var lidt spændt på, om dette issted kunne leve op til de mange andre gode is, jeg har smagt i løbet af min tid herovre. Isen hos Amorino er økologisk, og der bliver kun brugt neutrale produkter. Derudover gør de meget ud af udformningen, og alle is bliver formet som flotte blomster - et stort plus når man gerne vil tage fine billeder ;)
Efter en del overvejelser valgte jeg mango sorbet, kokossorbet og karamelis. Det var utrolig lækkert, og jeg må sige, at jeg allerede nu har fundet et nyt favorit issted i London! 
Alt i alt en rigtig god isoplevelse og uden tvivl anbefalelsesværdigt!


2 kommentarer:

  1. ej is er min store svaghed! det ser simpelthen sååå lækkert ud og lækker detalje at de former det som blomster :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet