15. juli 2014

Home and souvenir

Så har jeg endelig efter en lang dag (og nat) ramt Dk! Det er lidt med blandede følelser, at jeg forlader London, men samtidig har jeg glædet mig meget til at se mine venner og familie igen, hvilket har holdt mig oppe. I aften står den på kartoffelsalat og frikadeller med mor, far og mormor - så bliver det vist ikke mere hyggeligt og ikke mindst dansk! :)
Ovenfor ser I lige en lille souvenir, jeg købte på mit uni, inden jeg tog hjem fra London. Et fint lille minde synes jeg :)

After a long day (and night!) of travel, I have finally reached Denmark. I have had some mixed feelings about leaving London, but I'm really looking forward seeing my friends and family again. Tonight I'm gonna have a family dinner with my mom, dad, and grandma', which is gonna be very nice and relaxing.
Above you see a tiny souvenir, that I bought at my university before leaving. Something to remember the place by :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar