3. september 2014

First day

Sad og studerede en masse blade i går. Sagen er nemlig den, at jeg netop er startet som praktikant hos Cover. Her skal jeg bl.a. stå for indhold til hjemmesiden, bladet og andre ad hoc opgaver. Jeg er meget spændt på det hele, og jeg er sikker på, at det nok skal blive en yderst lærerig oplevelse.
Planen er, at jeg skal kombinere praktikken hos Cover med et job hos smykkefirmaet Maria Black. Det er dejligt, at begge ting kan lade sig gøre, og jeg ser frem til, at det hele rigtig er gået igang!
Kan I have en dejlig torsdag!
xx

Just started my first internship at the Danish fashion magazine Cover. As an intern I'm going to write posts for the website, make features for the magazine, and some other tasks coming on the way. I am really excited and also grateful for this opportunity, and I am sure, that I will learn a lot from the experience.
On the side of my internship I'm going to work as a sales assistant at the Danish jewellery brand Maria Black. I'm happy that I am able to do both.
Have a great Thursday.
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar